دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

«پاستاریونی» بزودی به نمایش عمومی درمی آید

فیلم سینمایی «پاستاریونی» پس از موفقیت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بزودی در سینماهای سراسر کشور به نمایش عمومی درمی آید.
به گزارش آواتصویر-فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری که چندی پیش در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به عنوان بهترین فیلم این فستیوال و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران انتخاب شد، بزودی و با مشخص شدن سرگروه و پخش کننده در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.
سام درخشانی، محمد نادری، بهاره رهنما، مهتاب ثروتی، در کنار گوهر خیراندیش بازیگران اصلی این فیلم هستند. حضور مستر تیستر معروف ایرانی ها یعنی حمید سپیدنام نیز از نکات جالب این فیلم است. سپیدنام در این فیلم در نقش خودش به ایفای نقش پرداخته است. وی درباره نقش خود در این فیلم گفت: «داستان فیلم درباره رقابت یک رستوران موفق با مدیریت بهاره رهنما و محمد نادری و یک رستوران ورشکسته با مدیریت سام درخشانی است که با یکدیگر در حال رقابت هستند. من در فیلم به عنوان «مستر تیستر» و به صورت کاملا اتفاقی وارد رستوران ورشکسته داستان می شوم و همین امر در ادامه ماجراهای بامزه ای را در طول داستان رقم می زند. در این فیلم با سام درخشانی، محمد نادری و بهاره رهنما سکانس های مشترک داشتم و این همکاری برایم تجربه بسیار موفق و دلپذیری بود».
فیلمبرداری این فیلم عمدتا در تهران ضبط شده و چند سکانس هم در اصفهان مقابل دوربین رفته است.
«پاستاریونی» داستان غذاها است، البته نه هر غذایی! فیلم با بریانی اصفهانی ها شروع می شود و کوشان وقتی رستوران پدرش در تهران را ورشکسته می بیند، تصمیم می گیرد یک بریانی به جای رستوران فست فود پدرش در تهران افتتاح کند. رستورانی که به دلیل یک رقیب بسیار قدرتمند و مجلل در آن گوشه خیابان، پاستا دا پیتزا، رونق خود را از دست داده است… .
عوامل اصلی پشت دوربین فیلم سینمایی «پاستاریونی» عبارتند از: کارگردان: سهیل موفق، تهیه کننده: بیتا منصوری، نویسنده: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی: ستار اورکی، صدابردار: محمد کیان ارثی، جلوه های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، مدیر برنامه ریزی: فراز داوودی، دستیار اول کارگردان: امید علیازی.

همچنین ببینید

یگانه

کنسرت۲۷خرداد محسن یگانه به روایت تصویر

آواتصویر-کنسرت محسن یگانه 27 خرداد طی دوسانس در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.