چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنسرت سیامک عباسی ، روزبه نعمت اللهی، و سامان احتشامی و عماد طالب زاده برگزار شد.

شبی به یاد ماندنی و بینظیر با کنسرتی متفاوت” کنسرت های شبانه برج میلاد” با حضور و اجرای هنرمندان موسیقی پاپ همچون: “سیامک عباسی ، روزبه نعمت اللهی، و سامان احتشامی و عماد طالب زاده برگزار شد.

کنسرت سیامک عباسی ، روزبه نعمت اللهی، و سامان احتشامی و عماد طالب زاده
کنسرت سیامک عباسی ، روزبه نعمت اللهی، و سامان احتشامی و عماد طالب زاده
و این هنرمندان در این کنسرت که با مشارکت برج میلاد و تهیه کنندگی آقای امیر خائف زاده مدیر عامل “موسسه فرهنگ گستر صبا” به روی صحنه آمدند و اجرایی مشترک داشتند. این کنسرت در ۲۷ اردیبهشت ساعت ۲۲ الی ۲۴ برای علاقه مندان برگزار شد.
این کنسرت مشترک برای اولین بار در تهران در ماه مبارک رمضان برگزار شد و علاقه مندان موسیقی را؛ البته این بار با سلایق مختلف در یک شب گرد هم آورد‌. وشبی متفاوت را رقم زد .
و این کنسرت با اجرای سیامک عباسی شروع شد با آهنگ “ببین چقد دوست دارم ”
بعد از اجرای زیبا و پرطرفدار سیامک عباسی روزبه نعمت اللّهی رو صحنه آمد. و با اجرای چند قطعه برای مردم خاطره ساخت و با اجرای بینظیر و پرطرفدار ” ایران خاک دلیران ایران غرش شیران ” اجرای خود را روی صحنه به پایان برد .

موسیقی دان آهنگساز

سامان احتشامی نوازنده پیانو و موسیقی دان آهنگساز پرطرفدار هم در این کنسرت حضور داشت که اجرای زیبایی داشت و به گفته ی این نوازنده این کنسرت مشترک بیشتر همراهی و همدلی هنرمندان با هم را نشان میدهد ….
و در اجرایی که درصحنه داشت، از مردم حاضر در سالن خواست به احترام زنده یاد بهنام صفوی لحظاتی را سکوت اختیار کنند و از جای خودبرخیزند و برای شادی روحش این هنرمند را تشویق کنند.
و آخرین اجرای این کنسرت هم اجرای عماد طالب زاده بود. که همه چی آرومه ، علاقه رد دادی ، قطعه هایی بود که در این کنسرت اجرا کرد.
و نکته ی قابل توجه اینکه اجرای این کنسرت برای تاریخ ۳۰ اردیبهشت تمدید خواهد شد.

[supsystic-gallery id=51]

لطفا نظر دهید

کنسرت سیامک عباسی ، روزبه نعمت اللهی، و سامان احتشامی و عماد طالب زاده برگزار شد. - ۱۰۰%

۱۰۰%

امتیاز

کنسرت سیامک عباسی ، روزبه نعمت اللهی، و سامان احتشامی و عماد طالب زاده برگزار شد.

User Rating: ۵ ( ۱ votes)

همچنین ببینید

حامیم

حامیم در آخرین شب از فروردین ماه روی صحنه اجرا رفت

آواتصویر-حامیم که پیش از این در سال جدید در تاریخ هفت فروردین ماه هم اجرای خود را روی صحنه برده بود، در شامگاه ۳۱ فروردین ماه یکبار دیگر کنسرت خود را در دو سانس اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.