دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

«پوست»برادران ارک به حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر می رسد

فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح با آغاز پیش تولید، به زودی وارد مرحله فیلمبرداری می شود.

به گزارش آواتصویر-محمدرضا مصباح تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پوست» که اولین ساخته برادران ارک در مقام کارگردانی است، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی به «صبا» گفت: پیش تولید فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک از هفته پیش آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت. این فیلم که در شهر تبریز فیلمبرداری می شود،بازیگرانی ترک زبان خواهد داشت.

وی در ارتباط با موضوع فیلم افزود: «پوست» اثری منحصر به فرد و با تولیدی طولانی و خاص است اما تلاش می کنیم این فیلم را برای نمایش در جشنواره جهانی و جشنواره ملی فجر آماده کنیم.

گفتنی است؛ پیش تولید فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در اطراف تبریز آغاز شده است.

برادران ارک سال گذشته با فیلم «حیوان» جوایز متعدد جهانی و ملی از جمله جایزه سینه فونداسیون فستیوال کن و سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کردند و این اولین اثر بلند سینمایی آنهاست.

پوست که حول محور عشق ، جادو وخرافه پرستی ست ، پس از چند فیلم ویدئویی اولین فیلم سینمایی ترکی سینمای ایران است که به صورت حرفه ای تولید خواهد شد و احتمالا جشنواره فیلم فجر اولین نمایش این فیلم خواهد بود.

با توجه به زبان فیلم پیش بینی می شود این اثر غیر از داخل کشور با استقبال سایر کشورهای ترک زبان نیز مواجه شود.

همچنین ببینید

یگانه

کنسرت۲۷خرداد محسن یگانه به روایت تصویر

آواتصویر-کنسرت محسن یگانه 27 خرداد طی دوسانس در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.