جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نوازنده ایی که پس از بیست سال به جشنواره موسیقی رسید

 

حسین بهروزی نیا
حسین بهروزی نیا

نوازنده ایی که پس از بیست سال به جشنواره موسیقی رسید،حسین بهروزی نیا نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی درباره اجرای خود در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت:

امسال پس از بیست سال در جشنواره موسیقی فجر شرکت کردم و به همراه نوازندگان عود، بربط و سازهای کوبه‌ای ۲۹ بهمن در تالار رودکی روی صحنه خواهیم رفت و قطعاتی با آهنگسازی خودم را اجرا می‌کنیم.

وی که سال‌ها برای آموزش و معرفی بربط به کشورهای مختلف سفر کرده و با گروه‌ها و ارکسترهای خارجی به اجرای موسیقی ایرانی پرداخته است درباره آلبوم و تک آهنگ‌های جدید خود نیز گفت:

به تازگی قطعه جدیدی با نام «در سکوت میهن» با صدای مهدی محمدخانی و شعری از مسعود کلانتری و نوازندگی سعید فرج‌پوری و بهنام سامانی منتشر کرده ایم که حال و هوای این روزهای ایران را بیان می‌کند.

انتظار برای رسیدن به جشنواره موسیقی

این نوازنده ساز عود افزود: من در کنار بهنام سامانی و سعید فرج پوری گروه سه‌نوازی را تشکیل داده‌ایم و قرار است به زودی قطعات جدید منتشر کنیم. در همین راستا در حال ضبط آلبوم جدید در دستگاه ابوعطا به خوانندگی اشکان کمانگری هستیم که تمام سازهای ایرانی در این آلبوم حضور دارند و تا چند ماه آینده منتشر می‌شود.

بهروزی نیا در پایان این گفتگو از همکاری خود با گروه کامکارها خبر داد: اواخر بهمن ماه به همراه دوستان قدیمی ام اردشیر کامکار، ارژنگ کامکار، فرزاد محمدنژاد و به خوانندگی حسین علیشاپور در آبادان و اهواز کنسرت داریم و بعد از آن به شهرهای دیگر هم سفر خواهیم کرد.

سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری با دبیری شاهین فرهت در تهران برگزار می‌شود.

لطفا نظر بدهید

۰%

نظرات

نوازنده ایی که پس از بیست سال به جشنواره موسیقی رسید

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

شهریاری

کنسرت اسفند ماه رحیم شهریاری در تهران

آواتصویر-رحیم شهریاری۱۰ اسفند۱۴۰۲ طی دوسانس در نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.