سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

حکم ارتداد برای امیر تتلو صادر شد

آواتصویر-امیر حسین مقصودلو؛ معروف به امیر تتلو خواننده پر حاشیه که مدتی است به قصد برگزاری کنسرت از کشور خارج شده، بار دیگر جنجالی تازه برپا کرد.
تتلو در واکنش به ویدئو زنده زنده سوزانده شدن هفتاد و دو کبوتر که این روزها در فضای مجازی بسیار مورد توجه و انتقاد قرار گرفته است، با انتشار پستی توهین آمیز نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.پستی که از ابتدا تا انتهای آن سرشار از الفاظ رکیک و اهانت های مداوم به اسلام، امام حسین (ع) و یاران ایشان است.
به دنبال انتشار این پست، تتلو از جانب آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی حکم ارتداد گرفت.
این خواننده پر حاشیه مدتی قبل برای برگزاری(به گفته خود)کنسرتی بزرگ راهی کشور ترکیه شد.اما طبق شنیده ها کمتر از دویست بلیت برای این اجرا به فروش رسید که سبب لغو آن شد.این در حالیست که او پس از پایان این برنامه در استانبول ترکیه، قصد برگزاری تور کنسرت های خود در اروپا و آمریکا را داشت که این رویای او قبل از به وقوع پیوستنش خیلی زود به پایان رسید.
در چند هفته گذشته هم او با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش، که تهدید به افشاگری کرده بود و گفته بود من تنها حقیقت را می گویم و برای این امر آماده مصاحبه هستم، سوژه رسانه ها شده بود.البته به نظر می رسد پس از اعلام این خبر با بهزاد بلور مجری بی بی سی مصاحبه ای انجام داده.
پیش از اینها نیز، امیر تتلو با انتشار اخباری مبنی بر بازداشت و زندانی شدنش در بازداشتگاه اوین،اعلام حمایت از سید ابراهیم رئیسی یکی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران،وعده برگزاری کنسرت در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در برج میلاد تهران و همچنین اظهار نظرهای تند و جنجالی در حساب شخصی اینستاگرامش باعث ایجاد حواشی فراوان و جلب توجه اذهان عمومی شده بود.

همچنین ببینید

رقابت ۳۱ گروه سرود در مسابقه «هم‌سُرا»

آواتصویر_۳۱ گروه سرود نوجوانان فعال فرهنگسراهای تهران در قالب مسابقه سُرایش و خوانش سروده‌های نوجوانان ویژه استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان، روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در فرهنگسرای اندیشه به رقابت می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.