یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازار موسیقی قابل «برنامه‌ریزی» نیست!

بازار موسیقی قابل «برنامه‌ریزی» نیست!
بازار موسیقی قابل «برنامه‌ریزی» نیست!

بازار موسیقی قابل «برنامه‌ریزی» نیست! اشکان کمانگری خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از تلاش برای انتشار آلبومی تازه به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و تجربه متفاوتش در تیتراژخوانی برای «ستایش» گفت:

متاسفانه اوضاع و احوال موسیقی ایرانی اکنون به گونه‌ای نیست که بخواهیم به طور کاملا برنامه‌ریزی شده و دقیق درباره برنامه‌های آینده توضیح بدهیم.

چرا که تولید یک اثر موسیقایی نیازمند عبور از هفت خوان رستم است که واقعاً شرایط فعالیت در نظام تولید و فروش محصولات موسیقایی را برای یک هنرمند یا گروه هنری سخت می‌کند.

وی افزود:

ما از سال گذشته با همراهی صمیمانه استاد محمدجواد ضرابیان و تعدادی دیگر از نوازندگان مطرح موسیقی ایرانی، تولید آلبومی را به همت حوزه هنری آغاز کردیم و تقریبا با شش ماه کار شبانه روزی پیش تولید آن به اتمام رسید.

ضمن اینکه مدیریت چنین پروژه‌هایی که با همراهی هنرمندان فعال و شناخته شده موسیقی صورت می‌پذیرد، کار سختی است که به هر حال از عهده آن برآمدیم.

این آلبوم به آهنگسازی استاد ضرابیان و خوانندگی بنده تا پایان امسال در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. به هر حال حمایت از موسیقی ایرانی به معنا و مفهوم درست کلمه در شرایط کنونی زحمت بسیار می‌طلبد و ارزشمند است.

خواننده تک آهنگ‌های پرطرفداری چون«عشق را پایان نیست»، «ره سلامت» در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضورش در خوانندگی تیتراژ ابتدایی سریال «ستایش۳» اشاره کرد و گفت:

یکی از اتفاقات ماه‌های اخیر همکاری‌ام با فرید سعادتمند آهنگساز خوب کشورمان بود که بسیار مشتاقیم در کنار یکدیگر تجربه‌ای را برای تولید آلبوم هم داشته باشیم.

یکی از این همکاری‌ها مربوط به تولید قطعه «رازهای مگو» با ترانه‌ای از محمدمهدی سیار شاعر توانای کشورمان است که پس از انتخاب از سوی شبکه سه سیما برای تیتراژ ابتدایی سریال تلویزیونی «ستایش ۳» با استقبال خوبی هم از سوی مخاطبان مواجه شده است.

نظر دهید

بازار موسیقی قابل «برنامه‌ریزی» نیست! - ۱۰۰%

۱۰۰%

نظر دهید

بازار موسیقی قابل «برنامه‌ریزی» نیست!

User Rating: ۴.۸ ( ۲ votes)

همچنین ببینید

رقابت ۳۱ گروه سرود در مسابقه «هم‌سُرا»

آواتصویر_۳۱ گروه سرود نوجوانان فعال فرهنگسراهای تهران در قالب مسابقه سُرایش و خوانش سروده‌های نوجوانان ویژه استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان، روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در فرهنگسرای اندیشه به رقابت می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.