جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلان فراخوان رسانه ها برای جشنواره موسیقی فجر

فراخوان موسیقی فجر
فراخوان موسیقی فجر

 اعلان فراخوان رسانه ها برای جشنواره موسیقی فجر ،بر اساس اعلام روابط‌عمومی سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر، رسانه‌ها برای اعلام حضور خود در جشنواره موسیقی فجر از امروز ۸ بهمن ماه فرصت دارند تا نمایندگان خبرنگار/ عکاس/ تصویربردار خود را به ستاد جشنواره موسیقی فجر معرفی کنند.

هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری (برای دریافت بلیت اجرا) و ۸ عکاس (به تعداد سالن‌های‌ میزبان جشنواره) به همراه تصویربردار خود را در سربرگ رسمی رسانه به ستاد جشنواره معرفی کند.

لازم به ذکر است که عکاسان علاوه بر معرفی‌نامه باید یک قطعه عکس پرسنلی ارائه دهند و رسانه‌های صوتی و تصویری طبق قانون هر سال باید آفیش روزانه دریافت کنند.

همچنین، تنها رسانه‌های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند نماینده خود را به جشواره معرفی کنند. لازم به ذکر است که اولویت با رسانه هایی خواهد بود که در طول سال فعالیت جدی‌تری در حوزه موسیقی داشته‌اند.

رسانه های متقاضی تا پایان وقت اداری روز ۱۶ بهمن ‌ماه مهلت دارند، معرفی‌نامه‌های خود را به آدرس تهران، خیابان حافظ، خیابان شهریار، رو به روی تالار وحدت، پشت بوستان ارفع، پلاک ۱ زنگ شماره ۶ (واحد ۵) ارسال کنند.

لطفا نظر بدهید

۰%

نظرات

اعلان فراخوان رسانه ها برای جشنواره موسیقی فجر

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

حامیم

حامیم در آخرین شب از فروردین ماه روی صحنه اجرا رفت

آواتصویر-حامیم که پیش از این در سال جدید در تاریخ هفت فروردین ماه هم اجرای خود را روی صحنه برده بود، در شامگاه ۳۱ فروردین ماه یکبار دیگر کنسرت خود را در دو سانس اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار کرد 

۲ دیدگاه ها

  1. تعقيب: اجرای قطعاتی از حسین علیزاده در جشنواره / پایگاه خبری آواتصویر

  2. تعقيب: توضیحات علی ترابی در خصوص ممنوع‌الفعالیت شدن حمید عسگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.